Hier vindt u een overzicht hoe het werkt voor de opdrachtgever en voor de specialist.

Voor de opdrachtgever:

Stap 1: Plaats een opdracht

Plaats een opdracht waar specialisten op kunnen reageren. 

Er kan hierbij aangeven worden binnen welke categorie de marketingactiviteiten vallen, wat de opdracht inhoudt, wat het aantal uren is voor deze activiteiten, wat het budget is voor deze marketingactiviteiten en wat de deadline is voor deze marketingactiviteiten.

Stap 2: Selecteer een specialist

Kies een specialist uit de lijst met specialisten die gereageerd hebben op de opdracht. 

Nadat er een opdracht is geplaatst, hebben specialisten gereageerd op de opdracht. Er zal een lijst met specialisten gedeeld worden waar de beschikbaarheid van de specialist staat, de ervaring van de specialist en de contactgegevens van de specialist. Op basis hiervan kan er zelf een specialist gekozen worden voor de gewenste marketingactiviteiten.

Stap 3: Marketingactiviteiten volbracht

Kom in contact met de specialist en de specialist volbrengt jouw marketingactiviteiten. 

Na het kiezen van een specialist, kan er contact worden opgenomen met de specialist. Vervolgens kan er besproken worden wat de marketingactiviteiten inhouden en wat de verdere details zijn van de gewenste marketingactiviteiten. De specialist volbrengt vervolgens de marketingactiviteiten om de online marketing van uw bedrijf te verbeteren.

Stap 4: Beoordeel de specialist

Geef een beoordeling aan de specialist na het volbrengen van de marketingactiviteiten.

Nadat de marketingactiviteiten zijn volbracht door de specialisten, mag u een beoordeling geven op basis van de volbrachte marketingactiviteiten. Deze beoordeling kan gegeven worden op basis van de kwaliteit van het geleverde werk en de communicatie met de specialist.

Voor de specialist:

Stap 1: Maak een profiel aan

Maak een profiel aan om te kunnen reageren op opdrachten die bij jou passen.

Maak een profiel aan als specialist. Zonder profiel kan er namelijk niet gereageerd worden op opdrachten. Dit profiel is erg belangrijk, omdat hier jouw persoonlijke gegevens staan die erg belangrijk zijn voor de opdrachtgever. Belangrijke gegevens voor de opdrachtgever zijn je beschikbaarheid, je ervaring en je contactgegevens.

Stap 2: Zoek en reageer op opdrachten

Zoek naar opdrachten en reageer op opdrachten die bij jou passen.

Na het aanmaken van een persoonlijk profiel, heb je de mogelijkheid om te reageren op geplaatste opdrachten. Bij deze opdrachten kun je zien wat het aantal uren is voor deze activiteiten, wat het budget is voor deze marketingactiviteiten en wat de deadline is voor deze marketingactiviteiten. Je stelt jezelf beschikbaar voor opdrachten door erop te reageren. De opdrachtgever zal een lijst ontvangen waar de specialisten opstaan die gereageerd hebben op de opdracht.

Stap 3: Volbreng de opdracht

Kom in contact met de opdrachtgever en volbreng de opdracht.

Nadat de opdrachtgever een lijst heeft ontvangen, zal er een specialist gekozen worden. Indien je gekozen bent als specialist om de marketingactiviteiten te volbrengen, zal de opdrachtgever contact met je opnemen op basis van de opgegeven contactgegevens. Vervolgens kan er besproken worden wat de marketingactiviteiten inhouden en wat de verdere details zijn van de gewenste marketingactiviteiten. Jij als specialist volbrengt vervolgens de marketingactiviteiten om de online marketing van het gewenste bedrijf te verbeteren.

Stap 4: Ontvang een beoordeling

Ontvang een beoordeling van de opdrachtgever na het volbrengen van de marketingactiviteiten.

Nadat je de marketingactiviteiten hebt uitgevoerd voor de opdrachtgever, zal je een beoordeling ontvangen op basis van de volbrachte marketingactiviteiten. Deze beoordeling zal gegeven worden op basis van de kwaliteit van het geleverde werk en de communicatie met de opdrachtgever. 

Inloggen

Registreren

Wachtwoord opnieuw instellen

Vul je gebruikersnaam of e-mail adres in. Je ontvangt dan een link waarmee je een nieuw wachtwoord kunt instellen via de e-mail.